...


  
 
Den här låten får mig att tänka på världens mest underbara person . Men ändå blir jag så ledsen av att höra den. Alla låtar som påmnner om dig blir jag ledsen av.. Det finns inte längre något vi det finns inte du och jag..
Jag orkar inte. ´Du får mig så ledsen men ändå så glad. För att du finns. För att du brytt dig om mig. Och ledsen för att jag vet att du inte bryr dig längre och att du inte kommer finnas längre. Du har inte bestämmt det själv , men du har låtit det vara så. Jag tänker inte kämpa för dig mer. Du får komma till mig om du vill något.Förut kämpade jag tills jag inte orkade mer. Nu skiter jag i det. Jag orkar inte lägga min kraft på det och dig. Jag saknar dig. Jag saknar din röst . Om jag ska vara helt ärlig så saknar jag hela dig. Men jag orkar inte. Du får komma till mig när du bestämt dig....


Kommentarer
Postat av: S A G A

haha okej :D

sitter här och äter på en lussebulle :)

(förlåt för sent svar )

2009-12-22 @ 16:18:14
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0