Hela mitt lov från början.

Fredag : Efter skolan drog jag hem till älskling spelade kort och han äger mig i det lite surt typ det ända man sitter och spelar på rasterna nere i beren menmen ;) , sen hade han träning då fick jag skjus till  mormor, duschade  sen tog jag bussen hem då jag fick sällskap av min älskade kusin i telefon.Åt när jag kom hem  och sen kom älskling och hans mamma och hämta mig. Sov där.


Lördag: Vakna tidigt va super trött , älskling hade match åkte till mormor , duschade och sen kom mamma och hämta mig vi drog in till stan , mamma släppte av mig i mölnvik , jag mötte upp emma vi hade ingen idee om vad vi skulle  göra så vi drog till forum , träffade Sillen Jocke och Simon , hjälpte dom med julklappar . Sen träffade vi Älskling och Oscar snabbt. Sen drog vi hem runt 9 10 ? Va inne på datan sen somna vi skit tidigt.
Söndag: Vakna 11 , vi drog oss lite,  gick upp och åt och gjorde ingenting . Jag började duscha. Sen senare på dan så åkte vi till min syssling. Firade henne. Efter hämtade vi älskling , han sov här. Mysigt.
Måndag: Drog oss i sängen hur länge som helst , gick upp och åt , jag dushade , sen kom mormor och hämta oss , vi lämnade älskling och sen åt jag och lillebror hos mormor , mamamk om dit.
Vi åkte till några vi känner. Sen hem och sov i lillebrors säng. Somna sent.
Tisdag: Vakna sent runt halv 12 tror jag. Gick upp duschade och började små fixa mig , gick ut med hundarna , sen om pappa och hämta mig och lillebror , vi åkte till forum köpte julklappar till mamma , pappa åkte därifrån jag och lillebror köpte det sista  sen tog vi bussen till mammas jobb. Älskling kom dit vi hade lite krig och jag ägde(?) eller inte.  Men kul hade jag :D Vi körde hem honom sen. Sen åkte vi vidare till gammelmormor och morfar, fikade sen runt 9 drog vi hem , stanna på donken , tjockis i know.Kom hem spöade ÄLSKLING , i spel på msn !  Somna runt 3.
 Och i dag vakna jag runt 11. Gick upp började små städa.Och fick Äntligen julkänsla ! Det är helt underbart.
ÄNTLIGEN HAR MINA ÄLSKADE KUSINER KOMMIT.
Imorgon är det den stora dagen , jag har inte längtat efter den ett dugg.
Utan efter mina älskade kusiner.
En vit jul kusiner och att jag har världens bästa pojkvän , kan det bli bättre  ?
Nej. Inte alls.
Men nu ska jag städa vidare i huset sen duscha ska in till stan med mamma senare.
Så vi hörs ska försöka blogga mera men har vart så mkt nu innan jul.
Jag ska bättra mig.

Oj nu vart det långt.  kisses


Kommentarer
Postat av: Atte

Whoho intreseklubben antecknar eller vänta dom tycker det är ointresant det du skriver om.

Och vem var det som brukar säga så svara här i kommentarer i dagens: Vem var det där?

2009-12-23 @ 23:00:32
URL: http://Qerto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0