Tisdag


 

Johanna borg och Annelie sjölund kom hem nu med det samma !
Hejsan , ska snart lägga mig i sängen . Men i dag va skolan slapp , hade typ 3 timmars lunch rast inställd spanska och sen inställd mentor , så hade typ musik no idott och no i dag , slappt ! Efter skolan åkte jag till forum , med emma , vi letade julklappar ,och jag hittade ingenting eller lite till mamma , men är långt ifrån klar...
Men jag har kommit på att det är mkt roligar att köpa till sig själv ! Mktmktmkt...
Efter det drog jag hem , hade snöbollskrig med lillebror och i morgon blir det mer krig ! Men ska tvätta bort ansiktsmasken nu och sen lägga mig i sängen.

Emil- Jag älskar dig sjukt jävla mkt glöm inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0