Torsdag

Hej , iadg är det trosdag och i morgon fredag ! Woho. Men började som vanligt alla ´torsdagar med hemkunskap läxförhör sen fick man gå , fett skönt. Sen vare idrott.Sen lunch , efter lunchen vare so , läxförhör där med och sen hade jag syslöjd gjorde ingenting den lektionen , gick mest runt eller kollade på andra. Sen avre matte prov,  jag hopaps verkligen det gick bra. Och i morgon har vi B-delen på morgonen så det betyder upp riktigt tidigt äta en bra frukostoch kanske ta en tidigare buss till skolan , för jag glömde matte boken i skolan så faail ! Men aja , sen efter skolan drar jag till älskling. Mendet har inte hänt så mkt , hade tänkt att gå ut och springamen jag vet inte riktigt. Det är ju kolsvart ute -.- Men aja hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0