- Hej hej hej hej hej hej -


Hej , efter jag skrev ringde john , så jag gick ner till bryggan så vi prata ett tag gick och hämta min mobil hos jocke , och åt blåbär och  smultron hah hade litekul. Sen åkte hen med båten hem , jag gick hem och platta håret snabbt gick till halv bussen och mötte martina älsklingen  , vi gick om kring i gurra  och gjordeingenting , sen tog vi bussen till mölnvik jag köpte powerking och hon en paj. Sen sa vi hejdå..... Och jag drog vidare till värmdövallen/konsum , så mötte jag Ralle&Micke och med dom kom John Filip & Marcus så vi gick upp och dom spela fotboll och jag kolla på. Sen kvart i  10 tog jag bussen hem och har pratat i tele och
packat klart...
 VILL INTE ÅKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer
Postat av: R

sv: ahahah okej =) haft en bra dag då? =)

2009-07-07 @ 00:24:12
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0