-martina-


Jag trodde aldrig det skulle vara så här svårt att vara utan dig älskling , du har verkligen vart mitt lyckopiller i alla lägen , snart ett helt år med dig  , kommer ihåg i början av 7an när du börja haha ingen lätt start , men bara efter en vecka eller två sov du hos mig , du va verkligen allt jag behövde för att må det där lilla extra bra.När du bytte skola blev jag skit ledsen ! Jag menar det. Nu den senaste tiden har vi blivit närmare och närmare. Och just nu saknar jag dig så det gör ont , hur jag sa hejdå till dig dagen innan jag skulle åka jag ville bara börja gråta , det var ngt av det värsta jag gjort. Det är vi oavsett vad och det kommer alltid att vara . Jag älskar och saknar dig så det gör ont Martina och när jag kommer hem ska du få se på grejer ! You&Me baby ;) Glöm aldrig att jag älskar dej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0