förlåt

Hej har tillgång till data nu , och har inte skrivit på 3 dar börjar med den första.

Vaknade vid 11 åkte till stranden och va där i någon timme , sen på kvällen fick Jag och Jennifer för oss att cykla ner til stranden som tar 1 timme så vi börja cykla dit och badade snabbt och sen börja vi cykla tillbaka så vi va ganska trötta när vi kom hem ,vi ramlade en gång bara faktiskt brabra (aa). Hahah lite kul dom vi mötte bara stirra på oss ;) Men aja kommer inte ihåg vad vi gjordfe mer.
Vi blev väckta vid 11 igen , åkte till visby hitta lite saker orkar inte säga , sen åkte vi till huset mata valparna och tog badkläder åkte ner till stranden va där i någon timme sen åkte vi hem jag sprang och michelle cykla sen cykla jag och jennifer stora rundan , spelade yatzy som vanligt , och pratade med älsklingen .inge mer hände.
Idag blev vi väckta runt halv 11 11 , någon gång där jag och michelle hade planerat en hemma dag i huset men nej blev nertvingade till stranden så vi va där i 1 och en halv timme sen kom pappa ochhämta oss vi cykla till alaboden köpte lite gott kolla på tv tills dom andra kom hem , duschade och sen gick jag ut och gick med min hund och nu har jag och jennifer spelat yartzy som vanligt ;) Vet ej vad som händer senare får se , men har inte kunnat svara på komentarer tyvärr gör det så fort jag kommer hem jag lovar , det är ju bara 11 dagar kvar . Men aja hörs kanske senare eller i mlrgn .
OCH ALLA GRATTAR MIN ÄLSKLINGS TVILLING SOM FYLLER 13 ÅÅÅR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0