förlåt.

Hej , har inte hunnit eller haft tillgång till data under dom här dagarna jag inte skivit , jag har det i allafal väldigt bra och känner att jag inte vill hem , fast ändå vill jag , ja ni förstår säkert :) Nu fyller jag år om 6 dar . Vi har vart med grannarna och spela lite kort och kubb väldigt kul hade vi :)


Men ja i förrgår hände inte så mkt vi åkte in till visby kolla på djurgårds matchen som gick jätte dåligt , jag och jennifer såg en jätte bebis i hamnen och lite fyllon. Sen fick vi faktiskt några nya kompisar som ville att vi skulle slagga hos dom , men nej tack :) På kvällen prata jag i tele .

Igår sov vi till 11 , dushcade och sen drog vi och spela fotbolls golf det gick bra och va kul :)
Jag kom 2a av 6 st helt okej . Efter drog vi och handla jag och Adde hade lite slick krig i bilen jennifer satt och kolla på :) Sen gjorde vi inte så mkt utan bara va hemma ute på åkern och hoppa på dom vita sakerna och kollade film som vanligt , som vi gör varje kväll :) Mkt Yatzy blir det oxå .
Idag vakna vi vid 11 , åt lte duscha och sen satte vi på en film och har kollat på film nästan hela dagen , jag michelle och jennifer cyklade till alaboden och köpte lite gott och nu har vi nästan precis ätit . Kommer inte hända så mkt mer , har sådär med vädret kunde bli bättre faktiskt menmen. Jag vet inte när jag kommer skriva nästa gång och nu ska jag försöka svara lite på konmentearer  om inte datan är för seg hoppas inte , menmen , skriver när jag har tillgång nästa gång.
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0