Gräsklippare

Hej , vi körde gräsklippare hahah ,  det var rätt kul jag körde michelle och jennifer satt bak på flaket . Men sen vi kom in har jag bara packat upp och ner i väskan vet inte vad jag ska ha med mig riktigt , sånt är inte lätt faktiskt ;O Men aja har packat alla saker hem nu oxå näst sista natten här. Okej ska berätta vad ja gska göra nu med lite mer ord.
I morgon vid 4 ska jag möta mitt fotbolls lag i visby , vi ska spela cup här det ska bli kul har inte spelat på ja jag vet inte hur länge eller jo nu på gotland har vi ju spelat på kvällarna . Cupen är här på gotland för er som inte fatta , men jag kommer inte skriva ngt på hela tiden jag är på cupen den 1a på kvällen kanske jag skriver om ni har tur annars blir det när jag kommer hem den 2a på morgonen . Inte långt kvar tills jag kommer hem nu läääängtar verkligen ! ;O
Men nu ska jag packa lite till och sen se om jag har allt , men hörs senare kommer inte kunna sova på ett tag är inte alls trött.  Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0