Hemma igen .

Hejsan , nu är jag vid huset igen eller hemma , det här är faktiskt mitt andra hem , kan mansäga ;P Eller ja ni förstår , och för er som inte förstått så har vi hus här på gotland kan ta bilder nu med datorn och visa men dom kommer senare. Men jag mamma och pappa åkte först till krusmyntagården och fixa lite kryddor och sånt , gick ner till vattnet var sjukt fint där , hade inte kameran med så kunde inte ta bilder , och med mobilen blir det inte så bra, men mamma plocka på sig en stor sten hon skulle ha med hem hah typiskt henne . Men  sen rulla vi vidare på väg in till visby , stanna vid ngn loppis haha massa gamla saker och nya blev helt kär i en spegel hahaovanligt? ;O Men sen drog vi in till visby köpte 2 tröjer och underkläder , och lite små saker som är bra att ha. Sen åt vi lite . Men nu är vi hemmai huset och gör  ingenting .. Nu ska jag fortsätta packa ner lite grejer , och vara social mot jennifer :) Hörs senare.(inga bider på huset nu kommer senare ska ut och springa hinner inte ta bilder.)

Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja jag trivs jättebra :)

2009-07-25 @ 18:59:21
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0