Lördag/söndag

Ska berätta mer om igår nu , vi drog till mölnvik  och skulle hndla på vägen dit fick vi sällskap av Toraoch annlie , bra så hann jag säga hejdå till dom oxå .Men sen drog vi till hemmesta och mötte Morgan vi gick och handla sen tog vi bussen hem till mej vi gick ner till stugan jag satte på en film och Emma&Morgan satt och mös lite. Men sen blev fårholmen inställt och inte , men det slutade med att vi gick ner till stranden och börja grilla och sätta upp tältet. Först klarade jag och emma inte att sätta upptältet då fick vi grilla istället och det gick så mktbättre , sluta med att det var bröd och korv på hela grillen och ketchup  haha mysigt värre. Sen bytte vi om eller alla utom Emma , så gick vi och bada , dom fick mej att simma till bryggan och tillbaka. Sen gick vi t illbaka till tältet la oss under  täcken , men sen skjusa Zebbe upp mej till huset så jag fick hämta extra filtar och en kudde . Men sen badade vi igen och båda gångerna har Zebbe dragit eller knuffat i mej , ;O Men sen hände det inte mer , vi låg och prata jag somna i 10 min men då väckte dom mej med någon jävla knockknock sak på mobilen :O Vi gick ut ett tag Micke och Ralle bada igen. Sen vid  4 fick jag ingen plats i tältetZebbe skulle ju ha den så då tog jag en kudde och en sovsäck och la mej utanför i gräset , sov kanske i en halvtimme där.
Alla börja plocka ihop grejerna vid 5 så körde Ralle och Zebbe upp oss på mopparna till huset , fick en utskällning av mamma när vi kom upp hon tyckte det var lite för tidigt men aja , vi somna  iallfal ett tag och vakna vid 11 , har lite ont i ryggen just nu haha , men ska nog bara ta det lungt och ringa martina idag , ska träffa henne tror jag , men nu ska jag och emma lyssna på lite musik, skriver senare :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh tack så mycket! :)

2009-07-05 @ 15:15:49
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0