MIN DAG .

Hej nu har jag tillgång igen :) men ja vi harhaft 5 dagar på stranden as skönt vi har lämnat lukas och adde till flygplatsen så nu är dom på väg till danmark eller om dom är där nu dom åkte i onsdags . Har nite vart inne i visby något . Men i dag är det min dag , för jag fyller faktikst år i dag (AA) tack alla som grattat , men jag orkar itne säga vad jag fick , men nu sitter jag men min lilla data i knät och michelle med deras stora , så kollar vi på film. Ikväll sks jsg Michelle Jennifer mamma & pappa in till visby och äta och kolla på djurgårds matchen , förra gången gick det ju inte så bra hoppas på bättre nu. Men aja kommer kanske skriva lite oftare nu om ni har tur är inte sugen på att ha datan i knät hela tiden , har vart rätt skönt utan men nu ska jag verkligen försöka svara på komentarerna jag fick för ett tag sen. Men vi hörs senare ngn dag . / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0