Ops

Hej nu sitter jag här med jennifer vi försöker hålla oss vakna för det blixtrar och snart kommer nog åskan , och då kan inte jennifer sova , och jag är inte trött så vi tog fram datan  rätt smarta. Men vet inte hur länge vi ska vara vakna får se.
Men ja som typ alla vet har ju 2 gotland båtasr krockat i nynäshamn i morse vid 11 tiden , jag trodde faktiskt intesånt kunde hända :S Helt seriöst man måste ju ha sett på ngt sätt på någon radar eller ngt , men ja ni fattar , fett mysko ! Men tycker iallaafal synd om alla som va på ;D Hhaha fast jag inte ens kände dom men aja. Men nu är det 10 dagar tills jag kommer hem , ska nog bli rätt skönt att få träffa alla igen , men dumma emma ska jag vara utan i 5 dagar till då fyfan. Men aja inte mkt att göra åt haringet att skriva nu så det blir bara massa strunt som inte ens är kul att veta hhah . Bybye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0