Fredag

Ja det här med bloggandet på sommar lovet kommer väl gå sådär , skulle jag tro. Det kommer vara lite smått jobbigt men jag ska försöka så gott jag kan  och det får ni nöja er med. Men annie kom ju till mej i går som jag skrev , senare åkte vi med pappa till affären och köpte ben&jerrys som ligger i kylen eller frysen hahah , vet ej vad . Men sen rnigde vi jocke , men han svara inte , efter ett tag ringde han upp och vi undra om vi kunde gå en prommis, så jag jocke jocke och annie gick en promenad med bianca . Sen lekte vi lite på lekpraken men jag var tvungen att gå hem och byta byxor såg ut som jag hade kissat på mej , vi gick er till lillhuset och kollade på film , klockan blev mer och mer , och sen sluta det med att vi somna runt kanske 3 4 , vet inte , alla som sov hos mej , vi vakna lite då och då , men gick upp vid 11  och låg och drog oss i sängen till 12 , nu  ska jag snart duscha för emma kommer , men nu kommer lite bilder i allfal . Om dmo kommer in på datan ngn gång..
         

Kommentarer
Postat av: maria

jora, ganska kul :)

2009-06-13 @ 15:44:03
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: maria

jora, ganska kul :)

2009-06-13 @ 15:44:06
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0