Fredag/Lördag

Hej förlåt skrev inte alls när jag kom hem   , men på vägen hem tog jag sällskap av Bring och Jocke , sen när jag va vid kiosken  så ringe emma och hon va utanför , vi satt vid datan ett tag , sen kom mamma hem med lilleman vi är hund vakt han är hus söt som helst . Men vi tog bussen och då kom busschafären på att min busskort hade gått ut och helt seriöst så vissste inte jag det , vi hoppa av i grantomta vänta på pappa och hade lite kul , fixade nytt busskort till mej och sen åkte vi och köpte godis för medans mamma och lillebror  va på match skulle vi vakta lillen. Så vi åkte hem efter med pappa han lämna oss sen va vi ensamma hemma . Gjortde inte mycket allt. Sen vid halv 9 gick vi till kiosken och mötte james och oscar , gick hem till mej kolla på en film , dom drog vid halv 12. Emma och jag börja ta bort sminket och bädda i soffan vi kollade på ngn film på tv men båda somna.
Idag: Vakna av att lilleman hoppas upp på mej och biter mej ? :O Hhahah gick ut med honom , sen låg jag och emma och kolla på en film . Vi åt frukost och nu är emma i duschen efter henne ska jag in där. 
Men ni får bilder på lilleman sen den sötnosen. Men orakr inte skriva mer nu .

Kommentarer
Postat av: maria

det är du inte ensam om;o

2009-06-06 @ 11:39:06
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: maria

Jag är med och tälvar i veckans blogg ´, lägg gärna en röst på mig:)

pussss

http://malinhee.blogg.se/2009/june/rosta.html#comment

2009-06-06 @ 12:40:08
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0