Lördag

Lördag , när jag kom ut ur duschen satt emma här vid datan  , jag började klä på mej riktig mjukis dag för både mej och emma , vi gick sen vid 3 eller 4 och mötte annelie vid bussen , då vi gick ner till lillhuset och kolla på film. Efter ett tag kom Kim & Jocke m och sen kom Tora , vi kollade film och lite sånt. Sen vid 11 hände massa grejer jag inte behöver ta upp här ,men Kim och Jocke drog , och Annie och Tora skulle hem till Tora och fixa ngt , men hitta det inte oh då orkade dom inte cykla tillbaka så dom stanna där. Men jag prata i tele med kim till 5. Jag och emma vakna vid 11 , drog oss till 12 och nu sitter vi uppe i huset. Men orkar inte skriva mer hörs senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0