lördag/söndag

Hej nu är jag hemma igen :) Saknat mej ? Ja klart ni har.
Men ja pappa kom och hämta mej i går och skjusa mej till tora , efter ett tag kom emma och sen frida , vi kollade på lite blder på toras data , sen ringde kim och fråga om vi ville spela fotboll vi vart 7 st typ  , som va nere vid vattnet alla spela utom jag , knät är fortfarande cp , men det går snart bort hoppas jag . Men sen gick h´vi hem till tora igen gjorde fruktsallad och åt  det med godis prata i fridas nalle med ngn , ? Sen åt vi lite andra saker blandannat ben&jerrys , och kollade på film , alla vart sjkt trötta så vi somna inte så sent , utan rätt tidigt.
Idga: Vakna vid 10 , åt frukost och jag och tora börja fixa oss , sen vid 12 börja vi gå mot bussen emma gick hem till sej hon bor ju bara 2 hus imellan tora , så hon gick hem sen cykla frida med oss till stallet dit hon skulle , till sin häst. Sen fortsatte jag och tora till bussen , vi åkte hem till mej , gjorde typ ingenting , gick ut med hundarna och vänta på att mamma skulle bli klar Viåkte till forum , inget  jag ville ha fanns/ eller inte i min storlek , usch lackar. Men vi fortsatte mot sickla då tora gick till bussen hon skulle till slussen och träffa en komps , men jag och mamma kolalde , och jag fick min kläning och väska tillslut , hihi . Sen åte vi hem och nu sitter jag här . Okrar inte skrva / Hannaa

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kan du inte lägga in en bild på din skolavslutnings klänning så jag får se den ?? <333333333

2009-06-07 @ 19:03:35
URL: http://greeniiie.blogg.se/
Postat av: Johanna [s h o n a l i]

Svar: ;D Haft en bra dag? :)

2009-06-07 @ 19:45:34
URL: http://shonali.blogg.se/
Postat av: <3martina

köpte du den på gina ? (A)<3

2009-06-07 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0