Mamma

Hej åkte med mamma till mölnvik , vi köpte stumpbyxor till mej och leta efter saker till pappa han fyller år i morgon tror jag att det är . Men så gick vi in och handla matsäck till mej till i morgon , eftersom att då ska mn klass till kokacola fabriken om ag inte har sakt det(?) Men så köpte vi filmen "i taket lyser stjärnorna" så den har jag kollat på sen jag kom hem , och sjvälvklart börjar jag gråta . Men tänk vad hemskt förlora sin mamma , min barndomskompis Tora har gjort det , men jag vet inte hur det känns så jag kan inte säga att jag vet hur det är. Men jag förstår att det är så jävla hemskt , Tora älskling du vet att jag alltid kommer stötta dej i allt ! Men nu äter jag så hörs sen/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0