Måndag

Hej är hemma nu , sitter i lillebrorsrum och har datan i sängen och kollar på MTV. Hade städ dag i dag , nästa år ska jag inte sätta tuggumin under borden  i allafal , fyfan va äckligt det var att skrapa bort ngn annans tuggumi. Men vi sluta halv 12 ,åt lite i skolan sen gick jag och jocke hem , tog kanske 20 min at gå hem. Och jag kom hem för inte alls länge sen , och för en liten suntd sen okm lillebror hem med 2 påsar jordgubbar jag tog ju självklart en burk och sitter och äter på det nu , så gott. Men aja ska kolla vidare på MTV , hrös sen , tänkte även göra ny design i kväll får se. /Hanna

Kommentarer
Postat av: uma

sv: bra bra :)

2009-06-08 @ 13:03:01
URL: http://umapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0