Min dag.

Nu är jag själv . Och tänkte berätta om i går . Jessica och hennes pappa kom och hämta mej , skjusa oss till mölnvik där vi leta efter present till neapea ! i hittade och sen missade vi precis motorvägsbussen så vi fick vänta i en halv timme , och då tog vi ben&jerrys mums , hade den hela resan. Men på bussen mötte jag lilla patrik hha , skicke lite roliga ljud :) Men sen tog vi tunelbana och sen tåg till trångsund , hade lite kul där jessica  kissa i en buske och kom int eupp hha ! Men sen drog jag Linnea Tora Ida och Jessica hem till Linnea hade bara almänt kul. Vi va nere vid vattnet och lite grejer orkar inte berätta allt men Tora och Linnea bada. Vi åt och sen somna vi vid 4 eller 5 kanske. Vakna 10 , fixade oss , jag Tora och Jessica började gå mot tåget och kom till slussen tog bussen till hemmesta hälsa på emma som är fotbolls skoleledare , sen tog vi bussen hem till mej . Gjorde inte så mkt , dom drog just, men nu ska jag lägga in dom bilderna jag tog ,linnea har resten och skickar dom senare. Hörs (blev bara några)

Kommentarer
Postat av: maria

jora, det funakr :) hur är det själv?

2009-06-16 @ 18:38:54
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: min dag har varit perfekt, själv då? :)

2009-06-16 @ 22:04:14
URL: http://josefyines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0