Nu kan jag ...

Hej nu kan jag skriva , har inte blivit så mkt när jag var i karlskrona , men jag hade det sjukt underbart jävla kul , och ville verkligen inte åka hem .. men fick inte flyga hem senare för pappa så det var bara att åka hem. Men i dag vakna jag av väckar klocka klockan 10 åt en bra frukorst duschade och sånt , sen gick jag och moster till orminge centrum  och började rulla in mot stan , först gick vi omkring lite, sen köpte i löshår vet inte omdet kkommer funka får se annars ska vi köpa nytt , det är bara på prov just nu. Men sen följde jag med henne till tandläkaren och sånt , Efter det drog vi oss mot solna gick om kring och kolla lite hitta ett par skor och ett par jeans leggings as sköna. Men sen tatuerade min moster sej as fin blomma . efter det åt vi pådonken óch börja dra oss in till slussen , vi åkte till ektorp där mamma pappa och lillebror vänta, åkte med dom hem och nu har jag legat och myst med mamm i soffan , men nu kommer lite bilder i frn linneas tjejkväll och karlskrona. Hörs i mrogon.  dom första 10 är från linneas kväll resten från karlskrna.


Kommentarer
Postat av: Ungdomsbloggen/Malin

Hej där!



Trevlig blogg =)



Kolla gärna in min blogg, för idag har ni chansen att ställa frågor om allt kring relationer till 15 åriga killar som jag ska intervjuva ikväll!



Ha det bra!

2009-06-23 @ 05:53:58
URL: http://teens.blogg.se/
Postat av: sandra

Idag blir det stan med en kompis, själv? :)

2009-06-23 @ 10:42:13
URL: http://ssomisandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0