Onsdag

Hej jag är trött på min header eller nej hela designen , ngn som har ngra tips ?
Men skoldagen har inte alls vart jobbig , börja med so prov kändes absolut inte bra när jag gick ut därifrån !
Menmen , spelade fotboll på spanskan , och blev på ett rethumör som gick ut på jocke , men efter det fick ,
jag världens huvudvärk ! Fyfan säger jag bara, sen hade vi no , hann inte redovisa så måste gå på no lektionen på fredag fan säger jag abra ! Menaja , sen hade vi matte , skulle skrivit ett no prov då för vi har samma lärare där , men skrivaren funka inte så nejnej , måste gå på omrpovs tiden i morgon , det är oxå ett minus ! Menmen , sen hade vi lnch tacos satt och prata med tora i matsalen  , sen gick jag max jonte och micke ut , men in lika snabbt . Vi hade so , fick tillbaka proven , och jag når 9ans mål , jag som tykte det gick jäte dåligt , men nej det gick bra ! Gladast ! Hhhaha. 
Men efter det hade vi engelska kolla på film och gick ut och prata om proven vi skrev , det gick mindre bra ... Menaja , inget att göra åt :) Sen sluta vi 14:25 , gick ner till konsum. Jag mamma adde och hans kompis åkte till sickla , skulle kolla på cykel till adde (min lillebror) Och ett par avslutnings skor till mej , och vi hitta båda :) Sen åkte vi hem .
Men nu måste jag damsuga så mamma kan börja med maten , /hörs.

Kommentarer
Postat av: frida

bra då :)

2009-06-03 @ 20:44:03
URL: http://fridahedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0