Onsdag

Hej , är hemma hos martina n , men ska berätta om går. 
Vi hade avsltning och sltade 11 tog bussen till martina vi åkte vill sickla och kollade efter en tröja men hitta den inte köpte en vanlig t-shirt och ett linne , svarta båda två. Sen drog vi hem till mej köpte jordgubbar och skulle g mej men då åkte emma förbi hons kulle till mej så vi åkte med henne hem. Vi fixa oss och gck ut med hundaran tog lite bilder som kommer sen när jag är hemma , sen t vi lite och vänta på Linnea hon kom vid 6 , vi tog halv 7 bussen dit , inte drag i början , men sen vid 9 börjad det , det var faktisk themt okej på grisslinge i år , fast mer folk förra året. Men sen vid 12 åkte vi med mamma hem , vi gick ner till stgan med 2 popcorn påsar och kollade film. Emma somna halv 2 eller 2 , jag somna halv 3 och linnea och martina vd halv 4. Vi vakna vid 9 i dag och gick upp till huset jag och emma duscha och börja fixa oss manrtina tog bussen innan oss till hennes mormor och hämta pengar , och vi tog bussen efter , linnea foortsatte in till stan , hon skulle träffa en kompis , jag och Emma gick hit och lekte lite , sen följde jag med henne till apoteket hahah . Och nu sitter vi här . Okar inte skriva mer måste gå till bussen nuun.

Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

fin blogg :)

2009-06-11 @ 14:45:38
URL: http://blackywhite.blogg.se/
Postat av: LIENE

Låter som en bra dag:)

2009-06-11 @ 16:19:40
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0