Pluggpluggplugg

Hejsan igen , har pluggat hjärnan av mej känns det som , hum nej nte riktigt ,
men har iallfal pluggat till so provet och det känns rätt bra tycker jag ,
kan nästan allt nu riktigt bra , suge på geografi så är rätt nöjd får bara se hur resultatet blir...
Men ja för det mesta har jag pluggat data och smsa , pratat lite i tele oxå , men nu sitter jag och väntar på mat,
mums va gott. Är hungrig nu efter allt pluggande oxå , juste måste prata med min no lärare vill inte göra muntligt förhör ,
utan skrivsligt , hatar att prata inför henne allt blir bara fel och man glömmer bort inte bra!
Sen ska jag redovisa om television i mrgon på no'n har jobbat själv , och bara vart med på 2 av dom lektionerna ,
men känner mej redo och hon tyckte det skulle bli bra. Men aja hahah har mkt att kolla igenom , kanske kan göra ett av ,
no proven i morgon vem vet ? Aja mkt pluggande , men vill inte ha kvar ngt i 8an ! Är lite närvös inför 8'an varför vet jag inte ,det är nog det här med betygen , hoppas det går bra i allafal måste verkligen börja anstränga mej ordentligt !
Men det tar vi efter sommar lovet , och kusin jag kan inte fixa ny design för du har inte skickat/lagt ut bilder som du vill ha ?/hannaaaaa
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

BLÄÄÄÄÄÄ!!!! ahhahahaha ska skicka när jag har lust <333

2009-06-03 @ 15:45:26
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0