Skolan

Hej står i datasalen i skolan , alla andra har idrott , men jag är ju inte med *suck*
så jag slipper gå på omprovstiden i dag för jag gjorde just mitt no prov .  brabra .
Men nu ska jag skriva ut en sak om mitt no arbete en framsida och lite lite fakta till ,
har ändå tid till det , har inget att göra . MEnmen skriver senare när jag kommer hem ,
kanske sluter kl 12 i dag håller tummarna för det !Nu erfter idrotten har vi film eller rästarbete ,
asså sånt man inte har hunnit klart med , och jag är klar med allt efter det här då .
Men sen har i agena och den är hemma . sen ahr vi lunch ,
och sen kanske vi slutar , för vi ska ha bollspel efter det men vädret suger ,så vi får se .
Vill verkligen sluta kl 12...

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Tack =). Jag har inte hunnit med så mycket ännu, men det ska säkert bli bra =).

2009-06-04 @ 09:09:28
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0