Solat&lite bad.

Hade en bra kväll i går , åkte mest omkring lite , helt okej.

Hej har legat ute och solat sen kl 11 , så måste ha fått lie färg nu det bränner som fan i ansiktet och på axlarna.
Vi gick upp vid 10 gick ner till stranden jag doppa mej bara sen sola , martina och emma simmade lite tror jag .
Men vi 1 gick vi hem hit igen , ladda in låtar på ipoden och martina gick till bussen. Jag och emma  dunkade musik och sola nu i nästan 1 eller 2 timmar , skönt.Nu är emma i dushcen och jag ska duscha efter henne , vi ska gå till vägskälet och köpa jordgubbar sen gå hem igen bara för att få gå lite , så har man gjort det i dag oxå. Men srkvier nog i kväll.  Byebye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0