Time to..

Hej nu ska jag bara fixa håret , sen gå ut och klippa gräset så får jag pengar av daddyy ,
senlite senare åker jag till tora och sover där med Emma&Frida kulkul ,
vi känner inte varann så bra så det ska bli kul att lära känna bättre :)
Ska packa nu sen fixa håret och sen klippa gräset .
I morgon drar jag och tora till forum ska köpa lite grejer ,
ett par skor om jag hittar , en kläning , en väska om inte bandet är för kort.
Sen kanske en bikini om jag har lust att testa , vet inte än , sommaren har ju inte kommitriktigt än  .
+att det kan faktiskt vänta men får se vad jag kommer hem med .
Men aja hörs kanske innan jag tar bussen eller blir skjusad till tora .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0