tisdag

Hej mötte klassen 10 i 8 i kolvik , tog bussen till slussen då vi tog tunnelbana och sen bytte till ngt annat tåg . Sen kom vi till cola fabriken , gick omkring och fick veta lite om apparaterna , sen gick vi in i ett rum och tävla , mittlag kom sist! Vi va nog sämst. Men på vägen hem hoppa jag Micke Berggren av i forum , köpte present till Martina. Rullade ut mot värmdö , martina hoppa på bussen och vi åkte till hemmesta micke åkte hem och berggren med. Jag och martnia väntade på bussen och köpte glass och jordgubabr men jordgubbarna sätter sej ju martina på så dom var mosade så typsikt henne.Men jag bytte om och vi fixade oss lite , åkte till gurra och hämta hennes hund och gick hem med den , gick ner till centrum och köpte en dricka. Sen tog vi bussen till grisslinge och tog lite bilder som kommer sen. Senare drog vi till mölnvik , åt en varsin hamburgare , sen tog jag bussen hem och martina hem till sej. Kom precis i tid till min buss behövde vänta i 2 min. Kom hem datan och mobil , hela kvällen , nu ska vi fira pappa lite mer, kommer inga mer bilder på mej och pappa tyvärr är för lat för det. Men i morgon är det skolavslutningo ch jag börjar halv 10 och slutar 11 , så jävla skönt  , men skriver innan jag drar till skolan ,

Kommentarer
Postat av: maria

härlig!:)

blire imrgn då?

2009-06-09 @ 23:56:42
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: maria

härligt:)

2009-06-10 @ 00:04:40
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/
Postat av: alizz,

sv:Har precis vaknat.

Kram.

2009-06-10 @ 07:53:45
URL: http://aaliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0