Tisdag

Så grymt härligt säger jag bara ! Börja med idrott , nte med som vanligt måste till sjukgymnast nu hihi .
Sen förtsatte det med matte , gick bra . Sen senska 2 pass så det blev 80 minuter  , skrev en krönika och massa skit.
Rätt lite fel  , och va inne på datan , tyvärr skrev jag inte då , så dum jag är ? Men sen hade vi lunch åt en macka och potatis mycker va ? Nej inte direkt , sen gick jag micke max jonte och yousef ner till konsum och för att yousef gjorde en sak på mej fick jag en munk av jonte och hans sista coola , tacktack. Sen hade vi so , ja i 20 min sen fick vi sluta , fyfan va najs säger jag bara 50 minuter tidigarare ! Men gick hem tog inte alls lång tid ,skyndade mej ville inte vara helt dygnsur , men nu ska jag kolla runt på datan lite , sen ska jag plugga och kolla tv , kanske ta ett varmt bad ?

Kommentarer
Postat av: ävelicious

ja :)

Nu kan du anmäla dig till veckans blogg! ;)

2009-06-02 @ 15:43:49
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0