Torsdag

Bildern ,
Är hemma nu sitter i lillebrors rum med hans data i sängen , mitt rum ser ut som  jag vet inte vad.
Men jag och marrtina tog bussen till slussen och under buss tiden så börja en tant prata om min "katt sms singnal" hon tyckte den var så cool och ville ha den så skickade till henne och hon skicka lite saker till mej haha . Men aja vi köpte skorna till martina sen gick vi till bussen och åkte till forum , sen drog martina hem , jag träffade john och vi gjorde typ ingenting han sminka mej i pannan med mascaraa inte snällt. Men sen tog jag bussen hem , och skulle egentligen sovit hos cissi med emma men nej mamma ville att jag skulle vara hemma . Men nu kommer bilderna.Nej orkar inte lägga in alla.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahah cp linnea på alla bilder, sjukt fula x]

2009-06-11 @ 18:06:34
Postat av: FotobyDenise-FOTOBLOGG

Sv: Tack så jättemycket för din kommentar, återkom gärna(A)

Ha en bra kväll

Kram

2009-06-11 @ 21:51:55
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: martina

2009-06-14 @ 13:07:00
Postat av: martina

ojvilka söta bilder på mej hanna x)

2009-06-14 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0