Ett till (a)

Ta fram din mobil tryck neråt i din kontaktlista och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kära Andreas lillebror För det första vill jag säga att john ångerman  är den bästa vän jag haft, och att morfar är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Tora och Elin w gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Jessica helin får ett lyckligt liv tillsammans med jonathan olsson. Jag vill säga tack till Marcus berggren för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Michelle wigestam. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Sebastian olsson tog sitt liv. Snälla, Alexandra sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Filip A och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Linnea gustavsson som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Rasmus andersson  eftersom hon varit otrogen mot min käraste Tova nylander . Jag vet att Cecilia Lind kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Mikael pers  för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Joakim och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Matias m.

Hhaha jag fick mej ett skratt iallafal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0