Fredag /lördag

Hej och godmorgon för dom flesta skulle jag tro . Igår var det en helt okej kväll , jag annie och emma drog till donken där mötte vi jocke och kim , vi gick till willys och köpte powerking sen åkte vi till hemmesta för att hinna med min buss hem , men den var försenad så vi höll på att frysa ihjäl bokstavligen. Men vi kom hem till mej , gjorde inget specieelllt , sen kom adde hem gjorde mat åt honom som blev väldigt lyckat han tappa ut alla makaroooner på golvet hah ika smart som jag är (a).Men Kim Annie Emma&Jocke sov här dom somna vid 4 jag vid 5 , sen ringer emmas väckar klocka 7 man baa oooooooooooh ! Då hade dom svoti i 3 timmar och jag i 2 , vi gick upp hit . Jocke och Kim drog . Jag&brudarna gjorde frukost , sen åkte emma hem jag duscha , jag och annie kolla på någon film som var helt okej :) Och nu sitter vi vid datan , och väntar på att emma ska komma runt 3 ska vi möta henne i hemmesta .Då vi drar till mölnvik sen är lite överallt skulle jag tro skriver nog i kväll  om ni har tur men blir nog ine så tyvärr/Från hanna&annelie

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej



Var längesen vi prata nu.



Du får gärna smsa mej me har alltid tråkigt

2009-03-29 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0