Lördag

Okej jag vet att det är söndag en i allafal min lördag :
Jag och michelle gick ut med hundarna sen gick vi och mötte kim morgan och eddie men så kom ralle och jocke med dom oxå. Vi prata ett tag sen drog ralle och jocke , vi andra gick ner till vattnet sen upp till bussen och sen drog dom hem , jag och michelle gick hm till mej hoppa studsmatta ganska mkt ringde runt och smsa hela tiden , tog bilder och massa sånt. Gick ner till vattnet igen . Sen efter ett tag kom mormor och helene mamma och stefan och adde och lukas , dom började med maten medans vi gick och mötte emma , vi åt michelle öppna sina presenter , sen gick vi ut med hundarna ralle och jocke kom till fotbolls planen så vi var lite med dom , dom hängde med hem till mej , vi gjorde inget , sen åkte alla jag åkte till orminge med min kusin och sov där sen gjorde viinte så mkt mer.. <3

Kommentarer
Postat av: michelle

du glömde säga att ralle och jocke var inne hos deej me ju haha <3<333

2009-03-23 @ 20:14:17
Postat av: Hanna

Nej läs igen ;)

och nej jag har inte ändrat.

2009-03-23 @ 22:29:57
URL: http://alltidhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0