Måndag

Hej , dagen börja sådär kan man säga , men aja hade lunch rätt tidigt   , sådär god mat lekte lite med simons mat , hah lite busigt kanske. Men aja hade idrott som sita och jag var med i dag , gick så där fick piss ont i knät.
Men efter börja jag gå ner till konsum gick till bron över till torsby från kolvik där blev jag hämtad av pappa som sjkusa hem mej , nu sitter jag här och väntar på att min kusin ska ringa... Hum RING. aja men nu orkar ja inte skriva
blogg börjar bli tråkitg fast jag kan ändå inte lägga av ...
Aja Annelie jag älskar dej otroligt<3

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

så du älskar inte mej otroligt då nejnej strunt samma jag bryr mej inte så mkt HOST haha =P <33

2009-03-30 @ 18:33:01
Postat av: kusin vitamin

så du älskar inte mej otroligt då nejnej strunt samma jag bryr mej inte så mkt HOST haha =P <33

2009-03-30 @ 18:33:16
Postat av: michelle

jag vill bara säga att jag har en blogg i smuyg s¨säg inget till nån!!

jag heter greeniiie.blogg.se tkr inte om namnet:( men jag palla inte bry mej om det så kolla in om du vill!?<3

2009-03-30 @ 20:12:06
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0