Måndag

Hej en helt skön okej dag. Men i går kväll  kollade jag på beck inte så läskig men i allafal , efter det så ställde jag mej i duschen och alla andra i min familj sov , när jag gick ut ur duschen halka jag på våra stenplattor i badrummet , och skär upp hela tån i golvet , fråga mej inte hur det gick till för det vet jag inte , både mamma och pappa undrar hur jag lyckas med så mkt. Men ja pappa väckte mej vid 07:06 försoovit mej lite men gick snabbt att fixa mej hade redan lagt fram kläder i går kväll så hann iallafal. Men första lektionen var musik som jag hatar... Sen spanska vi har ju spanska prov på fredag så vi fick massa papper vi övade på ska plugga lite i kväll mer. Sen lucn tidig som alla andra måndagar 10-11:35 lång i allafal.Sen no bytte platser och lite sånt. Sen matte där vi oxå bytte platser hhahah prata ite mkt på den lektionen (a) Och några mobbade mej för min smarthet (a). Sen vare idrott jag och Jenny höll lektionen i dag gick bra men hann inte höra vad läraren tyckte för mamma smsa spring nu hanna ! Så jag gick ner till konsum blev hämtad av mamma vi åkte till forum , hitta ett par byxor från gina , skit sköna . Sen åkte vi till sickla  mamma köpte en tröja sen åkte vi hem .
Har pratat lite med emma i telefon , OCH PÅ TORSDAG ELLER FREDAG KOMMER MIN ÄLSKADE KUSIN VITAMIN HIT , 
tyvärr kommer inte min lilla jennifer med som är synd tycker jag vi har så kul tsm:) Men är grymt glad att någon kommer i allafal. Men nu ska jag snart äta så hörs senare /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0