Onsdag

Hej jag vet att det är torsdag i dag så dum är jag inte men ska berätta om onsdagen .
Ja vakna i tid , åkte till skolan , gick på alla lektioner. Sen gick jag lite tidigare från min engelska lektion för jag var klar med allt och för att jag skulle hinna med halv 3 bussen från gurra. Men hann med bussen åkte till björknäs hämta pengar av mamma mötte annelie där , vi åkte till forum hade inget att göra där så vi gick till bussen , och där är det värsta äckel gubben och jag driver inte han dregla när han prata. Jag satt där så nära annelie som möjligt och ba han kommer till oss han kommer till oss, och vad tror ni han gör jo går fram till oss jag kunde inte hålla mej för garv han berätta att han skulle ta sömn tabletter och massa skit. Och i tisdags när jag stog och vänta på min buss så kommer en lika knäpp gubbe till mej och pratar fast om sin familj som dog för 20 år sen man ba men gud jag bryr mej så mkt.
Men i allafal vi tog bussen till orminge  åkte hem till annie hon bytte omm och jag byte tröja till en varmare , sen gick vi ner till orminge centrum , och tog bussen till forum i gen där vi mötte Jossan possan . Gick om kring med dom ett tag sen bestämmde jag och annelie oss för att vi skulle dra till mölnvik  , satte oss på donken , mötte troa och emma som skulle hem. Annelie tog bussen samtidigt som jag hem , fast jag tog bussen till min träning , var på den sen kom pappa och hämta mej . Vi åkte hem , sen åkte vi till mormor där jag tvätta håret och kolla på något tv pogram.
Somna runt 12 kanske. Hade ni en bra onsdag  ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0