plugga hela kvällen har jag framför mej .

Hej nu är jag hemma igen , nu undrar ni säkert vart jag har varit..
Okej jag och emma gick ut med mina hundar sen bestämde vi oss för att åka någonstans , vi fixade oss bytte om och tog bussen till mölnvik gick omkring där lite , sen tog vi bussen till gurra sen vidare till orminge gjorde ingenting gick och hälsa på min moster , sen vidare upp till min mormor , där vi åt en bulle och hann vara där i 10 minuter sen sprang vi till bussen och självklart tar vi bussen åt fel hål , gud va buss chafärren var lack :O Hahah lite kul , men tog bussen till gurra vänta på 474,an åkte till hemmesta vägskäl där emmas pappa var och körde hem mej, det har hänt nu sitter jag här med spanska boken och massa jävla papper i knät , hoppas jag verkligen klarar provet annars vet jag inte vad jag är men allt det här ska vi kunna håll i hatten nu ;)
*Klockan
*veckodagarna
*månaderna
*årstiderna
*datum
*kroppen
*kläder
*siffrorna 0-100
*fritidsaktiviteter
*djur
*familjen
*klassrumsord
*färgerna
*egenskaper
*värdestrecken
*uppsats berätta om sej själv
*vet du heter
*hur gammal du är
*hur du ser ut (blond blåögd ja ni fattar)
*något om familjen
*någotom min skola
*vad jag tyckerom/intetyckerom

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

Kika gärna in på min nya blogg där jag har en lite outlet och säljer kläder, skor och accesoarer, hoppas du hittar något som faller dig i smaken :)



http://lisettee.blogg.se/outlet

2009-03-20 @ 14:43:34
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0