Söndag

Vakna av att min kusin höll på att plocka ihop det sista , vid 8 halv 9 då , gick upp kollade lite på tv , vi åt sen åkte dom hem :'( Jag börja fixa mej kolla på en film , mamma kom så jag mormor och mamma åkte till forum jag leta skor men hitta inga , emma kom dit och vi rullade in mot stan , gick runt över allt . Sen drog vi till sickla kollade runt där , köpte ett par rosa skor som jag ska byta i morgon till vita , känner int eför rosa.Men vi åkte in till slussen bytte buss och åkte hemmot , mamma  hämta oss i grisslinge vi åkte hem . Jocke och Kim kom hit efter ett tag drog emma hem , vi var inne på mitt rum , dom drog vid kanske halv 9 eller något. Nu sitter jag här och skrivr lite men nu kommer massa bilder.


Kommentarer
Postat av: michelle

Vrf var vi tvugna att åka hem vill vara kvar ju :´(

<3<3<3<3<333

2009-03-23 @ 20:12:53
Postat av: Hanna

vet och jag hatar deet. !

2009-03-26 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0