Tisdag

Hej tänkte berätta om måndag först i går asså ,  jag åkte med mamma efter skolan till sickla bytte mina skor gick omkring där ett tag , tog tåget till slussen inga komentarer å det eller hur emma ? ;) Men tillsut mötte jag emma där  vi åkte till t-centralen emma köpte väskan vi tog bussen hem ,  å bussen mötte vi kim jockeoch massa vet inte vad alla heter ... :S Men dom hopa av efter ett tag , jag och emma blev hämtade i hemmesta vägskäl av hennes pappa som skjusa hem mej . Kim och jocke kom till mej på kvällen . Sen somna jag vid 12 kanske  ingemer.

Tisdag i dag näst skönaste dagen på veckan , börja med idrott hade med mej alla saker utom skorså fick inte vara med, men sen matte gick bättre , var riktigt bra i dag *stolt* Men sen vare svenska med massa dikter den här skrev jag och berggren förra gången
Bra att du är ball & cool ,
vill du bada i min pool ,
snälla dra inte av mej trosan ,
 fördet gjorde ju en gång kossan ,
hoppas du e ful ,
för jag vill ha kul
Så vad tkr ni ? ;D Skön or whaaat ?!
men senh ade v i lunch några jävla krabbkakor mmuums eller inte..  Youcef satt och killa mej på ryggen och masera mej , sen gick jag omkring i jontes tröja hah , mega stor , sista lektionen var so gick  bra , kolla på någon film på slutet ,
sen vänta jag i skolan till 3 med micke tog bussen till grisslinge där jag mötte john , vi gunga ett tag sen gick vi in  på dellan , ett tag bara satt där , sen gick vi och kolla buss så vänta å den , mötte kallmert där .Men min buss kom och jag åkte hem . Nu sitter jag här och messar runt lite . Okrar inte skriva mer bilder kommer sen ...
fast kan inte lova ngt.

Kommentarer
Postat av: michelle

Jag tänker inte säga så mkt

2009-03-24 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0