Torsdag

Det här va den skönaste dagen på jag vet inte hur länge , först hade vi idrott jag var med och gjorde det jag kunde, svårt att inte börja sprninga när alla andra gör det , men den va i en timme . Sen hade vi foto grupp och det var 7a1 tur att gå till stugan där ingen va så spela kort med jocke och martin jag ägde så hårt haha :Dsen hade vi agenda i 15 min sen lunch , gick med borg sofia jenny ner till konsum , sen hade vi spel , gick ut efter ett tag orkade inte spela mer så otroligt tråkigt , sluta 2 otroligt skönt , var med micke till 4 då jag micke och emma tog bussen hem till mej , gjorde ingenting , tog  bussen till hemmesta micke gick hem och jag och emma rullade vidare till mölnvik där vi åt glass och drack powerking ;) Hhaha  killen som jobba kskrämmde oss lite lyssna här
Han i kassan: Har du legitimation
Jag: Nej :O
Han:Men du vet att det är 18 års gräns på dom här ...
Jag : Va är det ? :O
Han : nej jag skoja bara me er
Man ba kul skoj .
Men aja emmas mamma kom och hämta oss i mölnvik , vi åkte hem till henne sola sularium , sen gick jag till pappas jobb och han skjusa hem mej , nu ska jag kolla på tv och sen duscha och sen sova , inge mer skrivande i dag och inge bilder. /eranhanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0