Torsdag

Ja min dag börja bra vakna , fixade mej ,  kom på att jag slutar 11 eller halv 12 i dag så jag vart på as bra humör och sen när det är sol uteblir man ju ännu gladare. Men varmt vare nte. Men hade 3 lektioner eller 4 kanske, Idrott , drama film , agenda ja det var det jag hade i dag . Men mucka lite mot bring i dag och simon och jocke garva åt mej när jag åt mitt päron ´,*brrrr* men dagen gick braa. Efter skolan gick jag och oscar ner till konsum , mötte kim där , sen gick vi och kolla buss åt mej , hade missat den med en kvart så det var bara att gå hem -_-Tog 20 minuter inte så lång tid , Nu sitter jag och väntar på emma som kommer snart , ska plugga spanska senare men skriver sen . Bilder kommer nu .

1. jag ...
2. Simon
3.Jocke
4 oscar och liten del av borg
5. Bring
6. mina jeeaaans (oscar skrev)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

jorå det går allt :)

gör du då?

2009-03-19 @ 18:01:08
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; okej okej :)

ne inte mkt, snart äta :)

göra ikväll då?

2009-03-19 @ 19:47:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0