Emma&Hanna

Hej , ska berätta vad vi gjorde i går ..
Vi tog halv 2 bussen från mej och åkte till orminge där vi mötte upp ewe och biina , och massa till .
va där till 7 då vi gick till min mormor och morfar fast dom var borta men min moster va där ,  vi tog tomater och drack sen gick vi till bussen , åkte till mölnvik och köpte glass , sen tog vi bussen hem till mej , kollade tv ringde runt , sen kom micke ralle och niklas , haha va inte så jätte social menmen. Men sen kom Hampus Filip Pontus Martin och Anton fast dom drog efter ett tag , dom kom aldrig in , men micke och dom drog runt 11 kanske kl va , sen kollade jag och emma på en film och somna i soffan .
Idag: Vakna 10 halv 11 , dushcade båda två  , sen gjorde vi frukost och gick ut i solen , åt där och mös lite,  gick och köpte glass i kiosken . Och nu sitter vi här , och ska på något jävla knyt kalas som min klass har fixat vid 4 , menmen emma satt alldeles nyss och blåste såpbubblor på mej som vi fick i går . Men orkar inte skriva , hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Simon

Coolingar ;) <3

2009-06-02 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0