FRÅGESTUND AVSLUTAD

Okej det här gick bättre än vad jag trodde, trodde att jag typ skulle få 1-3 komenater men 7 wohhhhhoo 
 
Maria : Hur gammal är du ?
varför börja du blogga

kramis

SV:  1. Jag är 13 men fyller 14 den 19juli .
2. Först var det bara en kul grej , sen blev det mer och mer seriöst och nu är det lixom ett beroende. :)


Anonym:
har du gjort din header själv , eller är det någon som hjälper dej ?
isf vilket pogram använder du ?
SV : Ja jag gör den själv :)picasa 3 som man laddar ner från googel . :)


http://www.flickanemmis.blogg.se/
:
de frågor jag tänkte skriva var redan ställda xd hehe
otur^^
- Vad gör du på fritiden och vad pluggar du?
SV : Jag är mkt med kompisar men ska komma igång med fotbollen igen nu efter operationen .
 Jag går fortfarande i högstadiet , men jag går i en idrottsklass :)


Emelie:
har du någon pojkvän , undrar bara ?
SV : Nej det har jag inte :)

Annelie:
vad har du för mobil/camera , det blir så tydliga bilder ,
SV : tack tycker du det , jag använder min mobil C702 :)

Madde:
Kan inte du lägga in mer video inlägg på dej och dina kompisar , dom är roliga och jag älskar dom
snälla för min skull
SV: jo klart jag kan , men just nu har jag inte så många , men självklart allt för läsarna . :)
ha en trevlig dag .


Kommentarer
Postat av: Jonna

vilka bloggar läser du ?

Har du ngn favorit blogg ?

Hjälper du andra med design och sånt ?

Hur har du utväcklats som bloggare ?

2009-05-15 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0