Fredag-lördag

Hemma igen , men nu ska jag berättal ite från fredag :
Blev väckt kl 9 fixade mej och klädde på mej , hann inte äta men åkte till gurra där begravningen va , usch det var min första begravning och alla bara grät , nej inget för mej direkt , men svåra stunder kommer oxå.. Men efter det åkte vi och lämna jensa och massa sånt på vägen , åkte hem tog bort allt smink sminka om mej , sen kom annelie , vi kolalde på film och ått middag , sen packade vi min väska och gick till bussen . Åkte först hem till annie och lämna min väska , sen vidare till mölnvik köpte gosid glass och powerking , åkte mkring mötte upp micke och ralle i gustavsberg va emd dom ett tag , sen gick vi runt runt . Senare drog vi till coop och köpte ballonger fråga inte varför ? Hahha vi hade  i alalfal kul ...
Men vi kom hem till annie runt 11 efter mkt om och men från mina föräldrar.. Ops..
Men låg och spela mitt fisk spel på mobilen och jag klara hela spelet , och berätta för annelie hela tiden vilken bana och allt jag var på grymt . . Somna vid 1 kanske .

Lördag i dag : Vakna av att Patrik ringde och väckte oss vid halv 9 *suuuck* hahah men äntligen kan vi messa igen ! Mohahah ! Men i alalfal gick ner åt frukost , fixade oss  gick ner till centrum annie  hämta ut pengar , hoppade på samma buss som tora och emma , vi åkte in till slussen , mötte jossan där och åkte till bion , hämta ut biljetterna och åt , gick mest om kring . Bion var bra ,men mitt i det solrliga så börjar jag och tora as garva ! Fyfan va vi skämde ut oss  idag :O Hhaha men kul hade vi ! Måste göras om . Sen tog vi bussen till forum , gick omkring där med.. Sen åkte vi hem , jag hämta mina grejer hos annelie , mamma ämta mej , och vi åkte vidare ut till tyresö där vi fira min syssling . Nu har jag nästan precis kommít hem , bilde ´r kommer senare.. Men orkar verkligen inte skria emr nu ,, Pussaar


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag svarat på frågorna! :) har du haft de bra idag? kram

2009-05-09 @ 22:57:38
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0