glas

WOOOHOOOO  hade ju beöksrekord i onsdags tror jag att det var !
Men ja mitt knark i dag är glassglassglass har inte så mkt att göra pappa va hemma för ett tag sen och fråga lite saker om knät , men jag kan fortfarande inte böja på knät och det gör pappa orolig , egentligen skulle jag kunnat gått ordentligt i går , eller i allafal mkt emr n vad jag kan nu . Men får se hur det blir  , har tagit tabletter och dom har hjälpt hittils ska ine säga för mkt . Men vart tog alla komentarer vääägen ? ;O Hhaha nej nue ska jag kolla vidare , sen komemr Annie hit ch hålelr mej sällskap . Nå vad tycker ni om bilden på mitt knä , där nere äcklig eller hur ? ;O

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul med besöks rekord !

kommer itne sluta läsa din blogg iaf , skit bra !

Tyker jag då :$

2009-05-15 @ 15:29:11
Postat av: Elin

Wohooar med dej hanna !

Gud va kul :)

Bloggen blir bättre och bättre :)

2009-05-15 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0