Jag känner mej handikappad

Ja precis som rubriken , jag känner mej verkligen handikappad , det är hemst , inte för att jag har ngt emot dej  , men ja nu förstår , nu har jag precis fått av mina mjukisar , kan inte ens ha dom längre eller jo på ena benet ,  men får knappt av dom  , ja som ni förstår hade det svullnat upp mer *surt* jag som ville ut lite men haha nej så blir det inte. Har inte så mkt mer att skriva , men får väl hitta på ngt . Ska snart duscha och sätta på linda på knät sen ska jag väl mest ligga i soffan eller i pappas säng , för där kan jag hissa upp unde knät , så han sover nu mera i typ 2 veckor i mitt rum hahah ! Men har fortfarande svårt att gå men har lämnat kryckorna åt sidan ett tag , måste faktiskt börja gå/hoppa/krypa fram ... Men aja jag skriver nog inge mer idag kommer en låt nu efter men inge mer för i dag . Så hopaps jag att jag inte har lika ont i morgon . 8alvedon om dan och 4 adnra tabletter huummm , och dom hjälper inte :O Men aja /hanna

Bilden är på mej och micke förminskad och sånt , så vi ser ut som fetton , men det var i 6'an.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej gmn<33

hur är det nu me ben ochallt?

jag ringer dej imon om du kan prata<333

2009-05-14 @ 23:00:22
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0