Jbästis


Hand i hand sa vi och så ska det förbli , en bästavän jag alltid har önskat mej fick jag när jag började femman , då du stog där i kapprummet och bara kolla på mej , hur några dagar senare vi brja prata , efter ngr veckor träffades på helgn va efter skolan , hur allt blev till minnen .Óslagbara minnen. Alla gator vi gått på allt vi gjort , till alla ställen vi åkt. Hur det blev 3 snart 4 år . Bästavän snart 4 år det är helt otroligt , 4 lyckliga år med dej. Ingen av oss har haft det lätt under åren men vi har klarat det tillsammans "hand i hand" . Ingen kunde slå oss när vi var som bäst vi var oslagbara verkligen ,bara du&jag. Du vet att jag inte skulle klara mej utan dej och det är därför jag aldrig tänker lämna dej , för du får mej att orka du får mej att fortsätta kämpa , du är min solstråle du är mitt allt bästavän. 73 mil ska inte hindra oss , det ska alltid vara vi alltid.Du vet att jag älskar dej och lever för dej bästavän

Kommentarer
Postat av: Emma<33

vad sorgligt att hon är inte är där hos dig!



jag har själv råkat ut för att tre av mina bädta bästisar har flyttat!(vet hur det käns när nogon man tycker m så mycket bara faller av bladet).

jag saknar henne åckså jätte mycket!





kramiz!

2009-05-05 @ 16:20:50
URL: http://badfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0