Klar

Nu är jag färdig ´duschad , sminkad och kläder på toppen.
Har inga bidler på det jag har på mej men tänk er nu ,
cheep monday jeans , blåa .
Vitt linne bikbok
En dragkedje tröja , fredperry .
Smink ,
Örhängen , blittriga ,
håret i en klämma bak , och glittrig.
Skor fredperry , jad et var väl allt.
Och självklart udnerkläder och strumpor , men de orkar jag inte säga.
Har även martinas väska .
Men ja dom sakt nu väntar jag på att jag ska gå till bussen ,
som jagska göra om 25 mintuter *suck* Möter Tora kanske några fler på den ,
sen efter mej hoppar jocke och simon på om jag ahr rätt ?
Sen åker vi till ggurra , springer nog och köper lite godis ,
sen kollar vi på hemmesta festivalen , úndra vilka som är med i år ?
Och för er som inte vet vad hemmestafestivalen är , så är det massa från min skola ,
som sjunger och den som blir bäst eller vad man säger går vidare till värmdöfestivalen ,
jag tror är inte säker men att hemmesta skolan vann hela värmdö festivalen förra året ?
Inte säker menmen , hade för mej det.
Men efter så slutar vi vet inte vad jag ska göra får säkert med mej någon som vill göra något ,
för jag vill verkligen inte hem efter ,fast de kanske blir så i alalfal ... Fårs enu (a)
Men nu ska jag göra det sista , och sen kolla lite tv.
Skriver efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0