Kvällen

Hej , glömde berättaom i går kväll ,
så passar på nu när aj itne har ngt att göra :)
Men pappa kom hem vi åkte till affären vid halv 9 9 någongång   ,
och pappa skämmer så klart ut sej , har inte garvat så mkt på länge faktistk !
Pappa är ett lyckopiller ! :D
Men åkte hem , hjälpte pappa att g´hitta lite saker på datan,
åt och lite sånt :)
Mamma kom hem vid 11 , då jag gick och la mej ...
Men ja det  var min kväll , hade sjukt kul pappssssi !

Men nu , har precis ätit , och ska kanske strke träna lite,
kan gå bättre men knät börjar svullna igen intebra inte bra...
Men aja , sen lir det  väl en lång varm dusch . Sen om jag tror rätt blir det ,
tv & data hela kvällen , kanske tar en lite promenad,,, Nej inte direkt ...
Men aja , det börja blöda från knät i går , och det var inte bra ,
elelr vänta har jag redan skrivit det ? (a) Aja men  vem fan bryr sej ;O
Hhahahah . Nej nu ska jag bli lite seriös.
Men så ser min kväll ut , och morgondagen ser ut så hääär. 

Börjar kl 12 ska samlas i gurra då , går upp vid 10 duschar och fixar mej tar halv 12 bussen eller 11 bussen ,
på den sitter både tora och emma , så åker med dom kanske möter upp micke och några, sen tar vi bussen till gurra ,
kollar på hemmestafestivalen , slutar efter det . Chill eller vad ? *blinkblink
*

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hejsan!

Vad tycker du om videobloggar osv?

Är de något för dig? Eller gillar du

att kolla på andras osv?

Jag har precis börjat lite smått och

skulle gärna vilja veta vad fler tycker

så man kanske kan få lite tips! :)



Hoppas du får en bra kväll, Kram Molly!

2009-05-19 @ 20:32:02
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: ANNA

har varit i skolan, tränat & träffat min kille :)



vad tränar du? :D

2009-05-19 @ 21:44:39
URL: http://annaandric.blogg.se/
Postat av: meerii

SV:jaha okej ,samma här :)

2009-05-19 @ 22:38:13
URL: http://meerii.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

okej:)

2009-05-19 @ 22:44:21
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0