Lördag forum .

Hej hemma,  tog 12 bussen till hemmesta mötte martina där ,
vi tog bussen direkt till forum , gick omkring , hitta 2 tröjor ett par örhngen , och en jacka ,
allt på gina förutom örhängena , som jag hitta på gliter , ett par knallrosa hade sånna men tappa ett av dom , så nu har jag nya :) Efter det , tog vi bussen till mölnvik , åt en varsin paj , sen dorg vi till hemmesta och vnta på våra bussar ,´sen åkte jag hem , nu sitter jag här vid lillebrors data och kollar på tv samtidigt , lyckat.Men nu ska jag fortsätta kolla  , hörs sen :) /hanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vilken tur!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <33333333333333333333333333

ÄLSKAR DEJJ!!!!!!<3333

2009-05-23 @ 21:54:47
URL: http://greeniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0